Популярні запитання

Щоб підтвердити ваш обліковий запис, будь ласка, перевірте вашу електронну пошту (яку ви використали для реєстрації на порталі СКНЗУ), щоб переконатися, що ви отримали лист-підтвердження від нас.

Лист для підтвердження облікового запису містить посилання. Натисніть на це посилання, щоб підтвердити ваш обліковий запис.

Якщо ви не отримали лист-підтвердження, перевірте папки зі спамом або  небажаною поштою, щоб переконатися, що лист не був направлений туди. Також просимо внести адресу gcknp.rtk@gmail.com до списку безпечних відправників для будь-якої програми, яка блокує спам.

Якщо вам все одно не вдається знайти лист-підтвердження облікового запису (після того, як ви переконалися, що він не потрапив у спам) або якщо у вас виникли складнощі при підтвердженні вашого облікового запису, то просимо надіслати запит у нашу службу підтримки.

Якщо Ви вперше активували свій email, Вам буде автоматично надано безкоштовний тестовий період.

Якщо Вам необхідно, Ви можете за запитом отримати тестовий період знову, якщо звернетеся до нас з відповідним проханням.

В подальшому, коли тестовий період закінчується, Ви отримуєте відповідний електронний лист.

Тестовий період автоматично скасовується, якщо настає момент активації доступу до RTK/DGPS-даних.

Якщо Ви вже маєте доступ до RTK/DGPS-даних СКНЗУ (тобто активне замовлення), то тестовий період не призначається.